Daxmart - Shipping Service Review from Sunrise, Florida

0 comments
Not resolved

What a terrible company! I placed an order during their Labor Day sale.

A little over 2 weeks later, I become worried that I haven't received my camera. I call customer service and I'm greeted with a "hello?" How unprofessional. Anyways, he says he's unable to find my order in the system. Then he suddenly finds it and tells me they just received the item because it was "out of stock." It was in stock when I ordered and I never received any email from them, except the email stating that I'd receive my order in 7-10 business days.

So he says they'll ship it right away. But proceeds to tell me that I have to order a battery. He offers me two different batteries ($60-$90) and asks which one I want. When placing the order, I was under the impression that the camera came with everything except the memory card.

He keeps asking me over and over, which one I want. I ask him for the specific battery type, that way I can look around and see if I can find it elsewhere. He refuses to give me the information and continues to rudely force me to purchase on of their batteries. At this point I'm over the condescending and unprofessional tone of the conversation.

So I kindly ask that he go ahead an cancel my order. He says "It's already cancelled!" And hangs up on me. With no confirmation or even an idea of when I can expect my funds back in my account. I keep calling me back and they pick up and hang up before even saying anything.

I assume they have caller id? I'm truly appalled by the service that I have received and I hope they return my money. What a big mistake!

I guess some deals really are too good to be true. Please save yourself the trouble and stay away!!!

Product or Service Mentioned: Daxmart Shipping Service.

Reason of review: Order processing issue.

Daxmart - Concerns

Hook, Wales
0 comments
Not resolved
2.1
Details
Customer service
Diversity of Products or Services
Ease of Use
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

I ordered the canon t6i from Daxmart and found the $400 and something nowhere did it say it was an overseas model but I had suspicion because of the price. I still ordered it after a few days my credit card was still not charged so I called them.

The man was polite and told me it was an overseas model and if I wanted the US version it would be $700 and a few free extras. My card was charged right then and the US version was shipped to me.

They sent it in media mail which is not the correct mail for an electronic so I did have to go to my local post office and pay $13 for the overdue shipping. I opened the box and the model is 750D(Model outside of the US), seems brand new but still a little disappointed that it is the oversea model and not the US one that I paid $300 more for.

Product or Service Mentioned: Daxmart Shipping Service.

Reason of review: Order processing issue.

I didn't like: Lied about product shippment, Did not use the correct mail option, Still sent me the overseas model, Had to pay shipping.

Daxmart - Shipping Service Review from Corpus Christi, Texas

0 comments
Not resolved
1.0
Details
Customer service
Diversity of Products or Services
Ease of Use
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

This has to be the worst company I have ever felt with in my life! Placed my order with them for what I thought was a canon g3x total price out the door 597.00 and then I get a call claiming that the g3x had been discontinued!

Come on man what kind of *** is that! Then he want to tell me that I can get a US model for 749.00. So I told them to cancel the order and yet the order was charged and processed anyways.

Back on the phone with them one else again so the guy on the phone gets ride and tells me he will cancel it and it's going to take ten days to reverse the charge! This company is nothing but a bunch of rude crooks!

Product or Service Mentioned: Daxmart Shipping Service.

Reason of review: Order processing issue.

Daxmart - Worst online shopping experience

1 comment

False advertising, lies, hang up, no reply to emails, in one sentence: "as bad as it can get!"

I ordered a camera in February, reported in stock, 5 to 8 days shipping.... I received an email to call to confirm the order, which I did, the guy tried to sell me the same product (same part #!) at a much higher price, telling me the one I had ordered was a China model coming from overseas, due in the US only 3 weeks from now... but I stuck to my original order.

As it did not show up in 3 weeks, nor any order confirmation, I called again, to hear: we are out of the black model, that's why you did not get it, do you want the silver one instead? Sure, does not matter to me, please ship the silver one, but why did'nt I get any message from you? It never arrived either.... so my last call today, 2 months later: "This item was out of stock, your order was cancelled!"

"How come I did not receive any update about this?

"Well, this was emailed to you.." and another hang up, no sorry, no can I find you something else, nothing.... except now this email:

Dear XXXXX

Per your request we have canceled your order, your card has not been charged nor will it.

Thank you

-Daxmart

Well, interesting, isn'it?

Product or Service Mentioned: Daxmart Shipping Service.

Reason of review: Order processing issue.

Comments

Anonymous
#979791

You're lucky you didn't get charge! Ever read their terms of service agreement? I think Lewis Black help write it.

You May Also Like